miercuri, 17 februarie 2010

Self - Ianuarie



5 comentarii:

Roxa David spunea...

Fotografiile pe care le faci tu sunt curate, clare. Mă întreb cum reuşeşti. Prinzi cadre frumoase, care parcă vorbesc. Eşti talentată.
Si mie îmi place să fac fotografii, dar nu-mi ies atât de bine, şi asta parţial din cauză că nu am aparat profesional.
Tu ce marcă foloseşti?

Mădălina spunea...

yeey...avem poze noi :D :D

tu = frumoasă :P (dar să nu ți-o iei în cap :P)

Andra spunea...

Da, incerc sa ii fac un update

Andra spunea...

Xerrysh.Girl Multumesc frumos pentru complimente. Eu folosesc un Canon 450D, consider ca poti face o fotografie buna indiferent de aparat :) nu iti trebuie neaparat unul profesional.

mihai spunea...

foarte faine fotografi,suuper,si io sunt pasionat de foto si mi-ar placea sa mai schimbam pareri asha ca dak mi-ai putea lasa un id,ar fi suuper